niedziela, 10 lipca 2011

Ulizany kucyk xD

Eloo.. Sorry za te kilka dni nieobecności... Nie mialam co dac do NN bo ubieralam pierwsze lepsze rzeczy i w sumie nigdzie tez nie wychodzilam , bo nie ma co robic :( ;/ W czwartek byłam z S i N na "wycieczce" rowerowej , ale foty będą w jutrzejszej notce :D
Dzisiaj mam do was pytanie. Będąc dzisaj u S zrobiłam sobie "ulizanego kucyka" . Większośc dziewczyn bardzo ładnie tak wygląda, jednak ja mam pewne wątpliwości. Czuję sie tak strasznie dziwnie i wydaje mi sie ze wyglądam jak udup. S mówi że wcale tak nie wyglądam , ale wiadomo co mówi przyjaciółka w takich momentach xD Zdaję sobie sprawe że sie ośmieszam dając takie foty do neta xD  prosze was o szczere opinie w komentarzach na ten temat xd
A więc to mój dzisiejszy outfit.. :D
                                                                    bokserka- pull &bear
spodenki - moje przerobione xD
sandałki- no name

To tak spodenki kiedys wyglądały tak :


(sory za moją "cudowną" podłogę w pokoju xD)

a tak spodenki wyglądają teraz :
Szcerze mówiąc inaczej je sobie wyobrażałam xD ale zawsze tak jest.. wg mnie są troszke dziwne.. szczególnie z tyłu.. A wy co o nich sądzicie ? :D

Piosenka na dzis :D

komentujcie ! postaram sie odwdzieczyc <33

1 komentarz: