czwartek, 21 lipca 2011

Like Jas V

Dzisiejsza notka b. krótka.
Oto fota i outfit inspirowany Jasmine V ;) Niestety nie mam takiej bluzy jak ona - jej jest swietna !


haha xD

Co do moich ubran :
sweter- new yorker
spodenki - przerobione
czapka - allegro


Mojego bałaganu na biurku nie musiałam robic do zdjecia xD już był ;d

Jutro z rana jade do Niemiec. Możliwe że podczas pobytu zamieszcze jakąś notke , jednak nie obiecuje.
Dawajcie w komentach linki do swoich blogów, napewno sie odwdziecze ! :)

piosenka na dzis :

6 komentarzy:

  1. lubię ja! bardzo podobne te zdjęcia :)
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz, na 1 rzut oka nie zauważyłam różnic:) jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wgladasz super !!
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to zdjęcie. :D
    Bardzo ciekawy blog :* :)
    Obserwuję i liczę na rewanż! :>
    www.kogut14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobne zdjęcie ;) ładnie

    mój blog, zapraszam :))
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń