piątek, 29 lipca 2011

Kraków - with M.

Eloo ! przed wczoraj wraz z M. wybrałam sie na wycieczke do Krk. Naszym głównym celem był oczywiscie shopping i STARBUCKS xd Przygody towarzyszyły nam przez cały czas, przez co było zabawniej xD
Ja po włączaniu drzemek zamiast o 5.30 wstałam o 6.15 , przy czym pociąg był o 6.44. Jestem z sb dumna bo w 20 min umyłam sie, umyłam głowe ! ubralam, spakowałam  i wyszłam xD Z mokrymi włosami, ale padało wiec spoko xD Przez pół drogi biegłam , ale moja kondycja nie pozwoliła mi przebiec całej xD

Później było tylko fajnie, ale zeby wszystko opisac , musiałabym napisac niezłe wypracowanie a nie bd tego robic..
Nie moge tylko pominąc faktu że na pogodynka.pl pisało że bd przejasnienia i wgl. A jak poszłyśmy na miasto to lało jak nie powiem co i musiałysmy kupic parasol w Rossmanie xD I buty nam przemokły, maasakra..
 No i oczywiscie jak juz chodzimy na zakupy to nic nie ma w sklepach xD lol.

Najpierw "normalne " foty :

hahahha !!!! nie moge z tej fotyy !!!.. zrobione z : "blue" "bradlesem" "Patrykiem "  hahah !! M. wie o czym mówie xD lol.


teraz OWLING xD



i planking ;D


Tak wogóle w ostatnim momencie wyszłysmy  z pociągu  bo wszystkie drzwi były zamkniete i musiałysmy biec przez cały pociąg !!!  Nie wiem co bym zrobiła jakby odjechał xD tymbardziej że byłysmy juz taaakie śpiące...


teraz zakupy :D

bluzka - New Yorker , bd ją przerabiac

















i zwykła, czerwona bandama, kupiona w jakims sklepie xD
Oprócz tego kupiłam sobie róż i kolczyki, ale je też bd przerabiac wiec pokaże je dopiero jak przerobie xD

Komentujcie , bd wdzięczna xD

2 komentarze:

  1. uwielbiam karaków :D
    fajnee zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za cukier xD :)


    Zapraszam do mnie i zachęcam do udziału w moim rozdaniu. Może nie będę musiała wysyłać :)
    http://my-life-is-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń