piątek, 3 czerwca 2011

Elooo !!

Takie lekcje to ja moge mieć codziennie !! Najpierw wos potem dwa zastępstwa, na których oglądaliśmy film a następnie poszliśmy na frytki i lody. Uwielbiam naszą klasę !! Nie wiem co ja zrobię na zakończeniu jak już każdy pójdzie swoją drogą, ale to jest nieuniknione..
Ale mniejsza o to. Dzisiaj są urodziny D. życzymy Ci wszystkiego najlepszegoo :*:*
A oto mój dzisiejszy outfit:
bluzka - moodo
spodnie - bazarek
torba - sklep w moim mieście (lol)
bransoletki -jakieś stoisko w Łebie
buty - Heavy Duty




Dzisiaj zainwestowałam w nowy lakier do paznokci. Pomarańczowyyy !
Uwielbiam takie mocne i żywe kolory na paznokciach xD
Dodam zdj by N. na którym widać jak wygląda
Wiecie jak się wkurzałam dodając te zdjęcia! Tyle miałam problemów, że... ale jakoś dałam rade !
Komantujcieee !! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz