niedziela, 5 czerwca 2011

D's birthday party :D

Siema !! Moja i cookies friend miała dzisaj birthday party ;d Było naprawde super. Kocham imprezy .. szczególnie urodzinowe ! ;d D ma talent do robienia makijażu.. oczywiscie skorzystałyśmy na tym ;P oto prześliczny makijaz jakii mi zrobiła :D (wiadomośc do D,( jeżeli to czyta)  : nie wiem czy wiesz , ale robisz mi makijaz na komers :P xD ) oto jej dzisiejsze dzieło : 
Zrobiałam równiez foty mojego outfitu ;D niestety robiony po jedzeniu więc mój brzuch jest nieco "wywalony". Dopiero pod koniec zdjec przypomniało mi sie ze mam go wciągnąc. Więc sorry ! ;D
( dwa ostatnie zdięcia robione już u mnie w domu.. więc jest i moja przepiękna odrapana podłoga w pokoju . lol. )
to tak :
spodnie- targ
bokserka- cache cache
kurtka- house
naszyjnik - new yorker
torebka- new yorker
bransoletka- prezent
buty- deichman
a lakiery jeden z golden rose a drugi miss selene ;D

Piszcie w komentach co sądzicie o makijażu żeby D mogła znac waszą opinię :DD Ale o outficie etz mozecie pisac.. mi sie przyda xD


Ps. kocham 3 godz. układac zdjecia ... i ciągle nie chcą wskoczyc .. ;/ ugh
miłej niedzieli !! :)

3 komentarze:

  1. strasznie podoba mi sę ten outfit ! najbardziej buciki i torebka; )no i katana faaajna;*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny outfit i makijaż !
    dodaje do obserwowanych i będe częściej wpadać :)
    zapraszam tez do mnie http://life-is-music-is-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://make-lifes-easier.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :) Nowa notka o butach Jeffrey'a Campbell'a - warto zajrzeć! + Może dodamy się do obserwujących? Ja już dodałam<3

    OdpowiedzUsuń