poniedziałek, 3 października 2011

heeey !

Sorry że tak długo nie pisałam . Niestety od czasu wyjazdu do Grecji odechciało mi sie wielu rzeczy. Zaniedbałam twittera, a o blogu to nawet nie wspomnę.
Jestem w 1 liceum i mam naprawdę bardzo dużo do roboty więc notki nie będą pojawiały się zbyt często jednak mam nadzieję ,że ktoś będzie czytał. Jak nie to trudno. Zrobiłam tą notkę z myślą o mojej S. która ciągle dopytywała się o NN .
Ostatnio nie umiem złożyc myśli ciągle, chce mi sie płakac. Czasami mam wrażenie że wybuchnę płaczem na środku korytarza w szkole. Strasznie brakuje mi moich przyjaciółek. i bądź co bądź mam wrażenie, że sie od nich oddalam i ciągle obawiam się , że z czasem one o mnie zapomną. Mam nadzieje że tak nei będzie. Pozatym mam trochę problemów w domu i to nie byle jakich oraz prblemy sercowe których raczej nie naprawię . xd
Mam nadzięje że ktoś dalej czeka na moje notki i będe mogła liczyc na jakies opinie o moich outfitach itp.

sorry za jakośc zdjęc, musiałam robic sama gdyż u mnie w domu nigdy nikogo nie ma i jestem zdana na sb.



spodnie- bershka
bluzka - moodo
trampki- converse
kardigan - H&M
naszyjnik - nanu nana

No i tak se dodam cover  mojego one and only <3

5 komentarzy:

  1. jaki cudowny blog :d
    śliczne foty ładna ta kokardeczka xd )
    fajny masz styl ^^
    obserwuje i liczę na rewanż + czekam na komentarz :)
    www.kogut14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kardigan i ogólnie fajny prowadzisz blog :)

    pozdrawiam:
    http://pozytywnie-ekskluzywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej fajny blog, obserwujemy wzajemnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam trampki:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/
    Będzie bardzo , bardzo miło jak dodacie komentarz albo dodacie się do obserwatorów ;]
    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń