piątek, 20 maja 2011

come home to me...

Dzisiaj wraz z S  się opalałam ( co 2 min przychodziły ogroooomne chmury a potem grzmiało i zaczeło padac xD - pozdro) Było miło ale powtórzyło się to co zawsze .. przyszłam do domu i znowu zaczęłam ryczec itpp.. maasakra.. mam 2 fotki mojego oytfitu z dzisaj .. uważam , że jest bardzo przecietny.. nic fajnego więc nie sądze że wam sie spodoba, jednak możecie napisac co o nim sądzicie xD

bluzka- house
bermudy- terranova
sowa- allegro
okulary - własnosc S. zakupione w Glitterze xD
komentujcie i obserwujcie :D

2 komentarze:

  1. kooocham tą sowe ..ale jej nie mam ;) outfit jest skromny , prosty :) ale fajny ;* xd

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie była taka sama pogoda ;c
    masz mega naszyjnik <333

    zapraszam do siebie http://jellypul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń